Magknip!!

2008-09-03 kl. 10:06:47
Ja min lilla prins hade nog magknip i går... Han var helt omöjlig på alla sätt å vis i går... Inget var bra och han skrek konstant... Visste inte vad jag skulle göra... Kände mig så maktlös... Han inte ens äta nåt i går.. Å så skulle jag vara hos tandläkaren kl 17.30... knappt så jag han dit! Skulle ju ta tåget ner på stan men det kunde jag glömma... För det första så var jag ju sen å för det andra så var tågen inställda som vanligt... D om där tågen går ju aldrig när dom ska... Å alltid när jag ska åka så går dom inte... så typiskt...

Så Stoffe fick köra ner mig å då somn fisen i bilen.... Äntligen....

Efter tandis så gick jag ner till ida i butiken å vänta tills hon sluta så gick jag med henne till bussen... Tänkte åka med henne upp till södra men då skulle det kosta 21 kr å det tyckte jag var dyrt bara för att åka upp för backen typ.. Så jag gick hem... Det var skönt med rask promenad... tog inte mer än 20 min typ... Knappt det...

Väl hemma så hade prinsen precis vaknat... Lika gnällig var han som när jag åkte... Klädde av han lite kläder å smekte han på benen å masera magen lite... Då sa det braaaak i blöjjan... Världens största bajs hög kom... Å lillen bara njöt.... Efter det var han så snäll å go å lugn... Då kände jag igen han igen.... Min lill fis...

Han har vart så duktig i natt... Han har sovit i sin säng hela natten... bara gett han mat å lagt ner han å han har smnat så fint... Mamma är stolt....

Å så är vi med i SN i dag.... =) Det är oxå lite roligt.... Får alla TROSA bor se att man blitt mamma.. =)

Nu ska ätas frulle å sen vankas en dusch.... En prommis med Kim oxå... I det härliga regn vädret.. =(

Kommentarer:

Ida

Ni var jätte fina i tidningen! hihi

2008-09-03 kl. 13:30:05
URL: http://idlur.blogg.se/
Titti

Prova minifom mot hans magonda. Finns på apoteket.

2008-09-03 kl. 15:06:13

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0