Hektisk Helg!!!

2008-10-13 kl. 10:24:47
Ja helgen har bjudit på mkt smått å gott!! I torsdags kom svärmor ner å stanna ända till i går söndag!!!

Så torsdagen inleddes med ett besök på ikea... jag,stoff,Kim å svärmor.... Vi käka lite köttbullar å fika på restaurangen... SEn började shoppingen....  Vi fick 2 mattor,1 lampa,6 glas,1 ljusfat å så va det nå mer som jag glömt bort... men ja  snällt av svärmor va det iaf....

sen på fredagen var jag å svärmor på inredning å design mässan... MKt trevligt... Hon bjöd på entren å mat å dryck.... vi köpte lite små saker.... Jag köpte 2 böcker till Kim, en skål till mig å en varsin skål till systersönerna som det stog pirattugg på å sen varsin dörrskylt  men döskalle som det stog stör ej å på andra sidan kom in...

Kan vara bra att ha på dörren så man vet när man får komma in... HA HA.. Snart börjar dom kika i porrisar å ta in tjejer på rummet... vore ju pinsamt om föräldrarna kom in då.. haha..

Sen på lördagen så va vi på stan en sväng... käka lunch å Kim fick kläder som vanligt av sin snälla mamma... Han fick även en dress av farmor annki oxå... sen på kvällen vart det lite mat å glass till efterrätt å kolla stjärnor på is... men vilket skit program det är då... fy... nä det kommer man inte att  följa...

Sen i går åkte svärmor hem.... *skönt* det var trevligt att du kom men ännu trevligare när du gick... haha...

Jeanette å Elin var förbi i går direkt efter att svärmor dragit.... så det har vart full rulle här hemma... Sen på kvällen kom mamma förbi å titta till Kims tånagel.. ser ut som han fått nagel trång... men mamma tyckte vi skulle avvakta å kolla så det inte blir rött å irriterat...

Min bebis har slockna i baby sittern... så söt... så ska passa på att fixa lite innan han vaknar....

kraaaam på er!!!!

Kommentarer:

Ida

Haha! Jag är ju kunglig på att luras! Vad gulligt, kan han ha den nu, hihi. Måste pussa på honom snart.

2008-10-13 kl. 15:50:20
URL: http://idlur.blogg.se/
Alina

hahaha:D kul läsning!

2008-10-13 kl. 15:54:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0