Feber!

2008-10-25 kl. 12:58:40
I går var allt jätte bra... vi åkte till barkaby med syrrans lilla la familia å handla.... Vart en skid dress till Kimmsen från pop... HUr snygg som helst...  Slänger inte ut dyr pengar på en sån liten men varma kläder är ett måste till kimmsen... Vi ska ju fira jul uppe i Norrland så då måste man ha varma kläder... Så fick en jacka, termosar å en mössa för 580 kr... Bara jackan hade kostat 595.... så man gjorde  ju ett klipp....

Vart även en jätte söt Puma jacka till kimmsen som han kan ha nu... men å så söt han är i den... Kosta bara 235 kr.. billigare än H&M... Annars är jag en H&M bög... Handlar allt på H&M... Men när man får märkes å dyr kläder för en billig peng är det alltid skönt å roligt att få skämma bort sin lilla prins....

Han var super duktig hela tiden borta på Barkaby.. bara sov  vagnen gjorde han.... min lilla kimms.....

Ja sen kom man hem super hungrig å trött... Så gick ut med el råtto på engång å sen stack stoffe å handla tacos....

Mmmmmm vad gott det smaka... åt som en häst...  sen va det idol å glass i soffan... yammy... mådde som en prinsessa...

Men sen slog det bak ut i magen... helvette vad dålig jag vart.... fick feber frossa å en galen mage... bubbla till tusen å va r bara å springa på tjotta... Så kl 22.00 låg jag ner bäddad i sängen med världens tjockaste dun täcke å filt... Å frös till förbannelse.. Kl 23.00 då sov jag... Har legat hela natten å frysit å svettats.... fy.... Nu mår jag så där... Känner mig tung i huvvet å halvt illamående... Åt lite frulle men fick mag knip direkt efter....

Kul å må så här när det är helg å stoffe är hemma...  Det är ju hockey i kväll men vet inte om jag pallar å gå.... blir nog hemma med terry å plutt...

Nu håller min lilla terrorist på att vakna...

pusssssssssssssss


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0