ALFONS??

2008-10-23 kl. 16:22:19

Min kära lilla syster tycker at min lilla bebis ser ut som Alfons!!! Å hon är inte den enda... även Benis gudmor Elin tycker det å Jossan å kattis!! Är han det??

Ne jag tycker han är lik mig.. ha ha... söt som mamma....

Var länge sen sist jag blogga... har inte haft ork... har haft annat för mig... sen på kvällarna har man bara tagit det lugnt på te å skorpor i soffan när bebis somnat...

Har vart mkt med karro... vi har vart på stan å fikat å så... PÅ lördag ska vi på hockey allehopa... Dom hade 4 gratis biljetter å så bjöd dom med oss.. sååååå kul.. Blir Kims första hockey match.... =)

Stoffe är å jobbar å kommer hem i morgon bitti.. sen är han ledig till på måndag... Skönt...

Ska bara ta det lugnt i dag... har satans ont i ryggen... så blir mys i soffan med Kim å terry....

Puss på er alla.. Skriver mer någon anna dag....



Glad Kim



Bus unge..



Nöjd djurgårdare!!



Trött Råtta!!!


Kommentarer:

Ulrika

Han är ju sötare än sötast! klart, beror väl på föräldrarnas anlag.... planerade du det när du skaffade stoffe? vad tror du om mina och magnus chanser att få söta barn? jag menar en av oss är ju söt iaf... jag! ;)

2008-10-23 kl. 17:33:06
Ida

åååååå min lilla alfons!!! Vad söt han är den lille fisen...saknar!!!



Skulle köpa Pop tröjjan till han idag men dom hade plockat bort rean. Sorry! Men han ska iaf få 2 boddysar och ett par strumpor...hoppas det duger. Hoppas vi syns imorrn!

2008-10-23 kl. 21:51:39
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0