Sötaste bäbis!!

2008-11-23 kl. 21:48:43
Är han inte bedårande min son? Vackraste blå ögona som finns....




I dag har vi vart på Ikea.... Vart lite smått å gott... Va där med Lollo å Lasse... Det var kul..

Sen va det ju finalen av ensamm  mamma söker..... Å Det vart som jag ville.. Anette å Richard fick varandra.....

Nina den lilla tönten valde ju helt fel kille... Fyyyyy å bläää för micke.... Å johanna då...*suck* Hon är med fär å hitta kärleken men vääljer at sätta den åt sidan när hon väl hittat den för å vara med i tidningar... ne hatar media kåta männskor.... Fyyyy för henne....

Nu ska jag gå å boka tid i tvättis.... har ju ett överkast som måste tvättas å den får inte plats i min tvätt maskin tyvär....

by by....

Kommentarer:

Mangebange

Det är inte Stoffe du menar då, med napp i munnen å allt??

2008-11-24 kl. 10:07:29
URL: http://mangelof.blogg.se/
Mostra

Ja nog e han söt sötare ( Kim alltså) Trodde Stoffe hade blivit snorig så det rann (hahaha) Kram på er i snö kaoset,vi har lika här storm snöfall yr runt som en tornado

2008-11-24 kl. 11:13:25
Ida

Å vilken gullig!!!!!!

2008-11-24 kl. 19:18:27
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0