Fotografering för LT

2008-11-25 kl. 14:03:55
Ja min lilla Kim är kändis... Lt ringde i går å ville göra en intervju med mig angående kim och att han är född på 08 dagen.... Kul... men sen vid 20 tiden kom en fotograf över foto vårt lilla 08 barn... =)  Han är en liten tidnings kändis.... hi hi.. Så i morgon är vi alla med i LT.... Måste ni köpa den tycker jag.... för det ska jag iaf.... ha ha..

MIn lilla kim  börjar ju bli så stor... Hna har fått smaka sin första pure.... Majs å potatis pure... men det var bläääääää så jag bytte till morots pure.... å då vart det andra miner.... hi hi...











Sen vart man mätt å belåten..... hi hi...

I dag ska han få smaka på lite efterrätt med... mango pure.....!! Mumms......

I dag gick inte lill fisen upp förens 10.30... hihi... han vakna vid 6 tiden å åt men sen somna han om...

Nu ligger han i vagnen å sover.... nice!!!!!

Å jo jag hade värsta tarmtömmningen i går..... helt sjukt alltså.... ha ha... skulle gå å lägga mig men kände att satan måste nog bajsa.... å mkt riktigt... satan i gatan... var tvungen att ta dirre piller... imodium + faktiskt... så fort jag skulle lätta på trycket så höll jag fan på att skita på mig.... usch... men vart bättre när jag tagit pillren faktiskt.... i dag känner jag mig jävligt ruggig faktiskt..... ont i kroppen lite spy färdig, trött, hängig.... inte alls tipp topp.... Å stoffe ska i väg å jobba i natt.... att jag alltid ska vara själv när jag mår som en påse skit.... fyyyyy... ingen hjälp kan jag få heller.... =(

ne ska nog gå å lägga mig en stund tror jag......

Kommentarer:

Mangebange

Neee, inte jag, men B30 var på det, mitt X som gick bort...

2008-11-25 kl. 19:33:29
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0