Balkong

2008-11-05 kl. 11:39:39

Min sons nya sov plats är balkongen... han älskar att ligga där ute i vagnen å sova... NU har han legat där sen kl 09.00... Hmm å han sover än....

Eller ja alla sover faktiskt utom jag.... Har så tråkigt när alla sover.... vad göra... man får smyga runt här på tå för att inte väcka någon... Ja Kim väcker man ju inte om man så står med en megafon vid hans öra... men stoffe därimot... det är ju han man smyger på tå för....

så här sitter jag framför datan med en kopp te å möglar.... Inget på tv heller... bara en massa tjat om denna Barack obama.... så less.... Kul å heta barack i förnamn..... ha ha.. bygg baracken obama.... Som om jag bryr mig om deras president val... Helt sjukt att man till å med har en valvaka i sverige för deras val.... ja ja... finns ju knappt nå annat viktigt å bry sig om... som världssvälten... nene.. vi lägger ner en massa pengar på USA....

hAR INGET VETTIGT ATT SKRIVA OM ALLS... vädret suger ju pung arsel... inte så man får lust å gå ut på promenad heller.... I MORSE NÄR JAG VAR UT MED R¨ÅTTAN å bebis var det så dimmigt attd et gjorde ont i ögona....så där fuktigt äckligt... blääääää....

Ne nu ska jag surfa runt lite... Surf &Turf... va är det för något????? Någon som vet???


Kommentarer:

Kenzie

Surf&Turf är en kombinerad kött och skaldjursrätt. Typ grillad oxfilé med grillad scampi. Mumsigt :-D

2008-11-05 kl. 18:07:02
URL: http://kenzies.blogg.se/
Ida

Såklart att Kenzie visste svaret på den frågan ;) Matnörd ;) men det var ett riktigt osexigt namn...haha

2008-11-05 kl. 22:12:44
URL: http://idlur.blogg.se/
Ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA åh det va kul!!! Mera Tyskland åt folket!!!!

2008-11-06 kl. 22:34:52
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0