Värme!!

2008-05-30 kl. 17:30:24
Ja denna värme är väl för underbar!! Så skönt att sommaren är här... Men hur länge?? Så man får passa på att njuta så länge den är här.. Man vet ju av erfarenhet att den svenska sommaren kan gå från rekord värme till rekord kyla!!

Det jobbiga för mig som har en bulle i ugnen är ju att man svettas ju mer än vanligt... men gud vad man svettas... Men ska inte klaga... Hade vart ännu jobbigare å vart gravid under vintern... Klä sig i en massa kläder å pulsa fram i snö.. Fast å andra sidan så har vi ju ingen snö här nere... Bara satans rå kyla...

30 grader är det på min altan.... *pjuhhhh* säger jag bara...

Husse tog ner råttan så han fick simma lite förut på dan... svalka av sin tjocka svarta päls... Å det uppskattades som vanligt...

image68

Ser så skönt ut... Vill med bada...

Stoffe är å jobbar natt.. Å dom ska bada i kväll i tempererad pool på vallentuna badet efter fysen.. *FUSK*

Ja så kom jag på en jätte bra ide... Tänkte att pappa kunde vara råttan vakt så kunde jag å stoffe å Benis åka till grönan i morgon.. Jaaaaaa vad kul tänkte jag... Det är ju sommar krysset med i morgon.. Kul att hitta på nåt..

MEN PAPPA KROSSA MIN DRÖM.... Det är ju sthlms maraton i morgon.. Vilket betyder total trafik kaos,smockad med människor, Å bara jävligt jobbigt.. Så nej det blir ingen grönan... *deppar*

Såg what happens i vegas i går... Fan vad bra den va... Garva så jag höll på att dö... Hahahahaah.. Den måste ni se... Jag tanka hem den från tankafett.com.. Bra ljud å bild.. Klockrent... Så se den....

I kväll blir det lugnt.. Jag å råttan går nog över till Lollo sen en sväng å snackar lite skit å så...

Den här bilden är till min mamma som inte tyckte jag var snygg i hennes legins när man drog upp dom över magen... HAHAHAHAAH Jag förstår henne.. Ser ut som ipren mannens mage....

image69

Ser ut som jag har en kroppsstrumpa på mig... Hahaha.. Njut av bilden mamma....


Kommentarer:

Morsan

HAHAHAHA..FAAAN va snyggt,,tycker att du ska skick bilden till Amelia,,:-)

2008-05-31 kl. 13:28:12
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Titti

Jag såg The mist igår. Se INTE den... Så värdelös med mega-kryp och stuff. Suck!

2008-05-31 kl. 15:35:21

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0