TRAILOR TRASCH MOM!

2008-05-17 kl. 20:39:14
Precis så känner jag mig i dag... O duschad å äcklig... har inte orkat ta mig in i duschen på hela dagen... Vart så otroligt trött... Har typ inte gjort ett skit på hela dagen.. Legat på soffan å gått ut med terry.. Hmmm har jag gjort nå mer... Ja just det har plockat undan i köket... Thats it typ.... Kom från willys nyss.. va pinsamt å kliva in på affärn som ett snusk.. Men men...

Bara inrökta husvagnen å pappiljotter å rosa tofflar å en drink i handen som fattas på mig.. sen en fullbordad trailor trasch mom... haha...

Bara skit på tv som vanligt.. Varför visar dom bara skit en lördag kväll...??? Å så ska man betala tv licens för detta skräp... Sverige i ett nöt skal... Så sitter man å betalar nästan 300 kr i månaden för canal + å dom visar oxå bara skräp... Enda anledningen till att man har canal + är ju för säsongskortet...

Min babe jobbar hela dygnet... Så tomt utan min babe.. Saknar han så fort han är borta.. Älskar min stoffe så det finns inga ord för det.. Jag är världens lyckligaste som har han... Skulle dö om han försvann... Ni kan aldrig förstå hur fin han är.. Den kärleken jag har till honom.. 

Min lilla Kim i magen sparkar mer än vanligt nu för tiden.. Vilka monster sparkar jag känner.. helt sjukt.. Till å med så det gör ont i bland.. När han träffar naveln.. Shitt vad ont det gör...

I går va pappa å jag på förlossningen.. Han var så snäll å körde in mig... Har fått som bort dommningar i höger ben.. å i bland har jag ingen känsel alls.. skit snuskigt.. Så barnmorskan ville jag skulle åka in å kolla så det inte var en blodpropp.. Så pappa följde med.. Fick han lyssna på Kims lilla hjärta.. Å det slog så fint... 

Tur så va det ingen blodpropp utan en nerv som hamnat i kläm pga av att kroppen svullnat av allt vatten jag fått i kroppen.. Så det var ju skönt att veta va det var iaf.... Men dommningarna får jag leva med tyvär....

Jga har så tråkigt  just nu... Så jag har inte ens nå kul att skriva om.. Känns som att jag bara skriver för skrivandets skull...

Puss på er... Hoppas ni har roligare än vad jag har... :)

Kommentarer:

Camilla

Ha en bra kväll. =)

2008-05-17 kl. 20:46:11
URL: http://artondejuni.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0