Tandläkarn= Dyrt

2008-05-20 kl. 13:39:55

Ja i dag va man hos tandläkaren.. Fy vad dyrt det är... 3000 svenska kronor.. Fy säger jag bara.. Det är ju inte klokt vilka pengar dom tar... Va där i typ 20-30 min.. Snacka om bra tim penning... Så ska man tillbaka efter midsommar igen.. Fy.. Men då kostar det iof inget men ändå... Det är en jäkla tand å vara jobbig å aldrig vill bli bra... Men nu kan jag äta å dricka utan att man skriker av smärta iaf.. Så visst är det värt pengarna i slutändan... Me ändå...

Sen i går så vart tapetseringen klar... FY VAD SNYGGT DET BLEV...  Vart bättre än väntat... Så jävla snyggt..

Så skönt att slippa den där äckligt fula tapeten med den äckligt fula borden med dansande greker på... Nu är den borta äntligen.. Kristoffer va så duktig i går... Jag är så stolt över honom.. Han är lite händig bara han lägger manken till.. Nu ska det bara upp tavler å lite annat..

Sen är det Kims rum kvar.. Vet inte hur jag vill ha det.. Funderar på att måla trä golvet svart å måla vita väggar samt en vägg med svart griffel färg... Så han kan måla på väggen.... Kan bli rätt så bra faktiskt... Men får klura ett tag till!!

Vägrar ha blått iaf... Å inte grönt... Har ni nå förslag så säg till....

Men vad det åska förut... Himmlen öppnade sig å det vräkte ner regn... Sen åska det så inihelvette.... Så prata man med pappa ne då hade dom strålande solsken å varmt i Trosa... Snacka om orättvist....

Nu bara regnar det.. så tråkigt...

Skrämde ida ordentligt på kringlan i dag med.. Hahahahaha va rädd hon vart... Hon kom ut från tjottan från deras personal ingång å så kom jag sida vid sida av henne å hon såg inte mig så jag bara men hej på dig å då sket hon nästan på sig.. Hahaahahaha såg rätt så roligt ut faktiskt... Hon berätta att wille var dålig med feber å hängig.. Hoppas det går över lill fis... JAG SKICKAR EN STOR KRYA PÅ DIG KRAM FRÅN MOSTER L:NDA!!


Min lilla råtta är rutten... Han ligger å sover mitt på golvet å har husses foppa toffel som kudde... Han är så söt...

Ne om man skulle ta å hänga tvätten kanske.. Jihhhooooo vad roligt....

Å efter det kanske en tupplur på soffan.... Mmmmm det lät som en bra ide...


Kommentarer:

Ida

Jag vill se bild på gamla grekrummet! Ja shit vad du skrämde mig, my god. Haha. Din jävel! Nu sitter jag på bussen och häckar. Har köpt paket till william, det får man ju alltid när man är sjuk. Eller hur? Hihi

2008-05-20 kl. 19:39:07
URL: http://idlur.blogg.se
Morsan

Precis,sätt in en bild på rumstapeten så man får se,eller du kanske vill ha huset fullt för att inspektera. Och svart golv,,hmmm,,visst men då ser du varenda liten dammflisa,fast du tycker ju om att städa så varför inte.:-)

2008-05-20 kl. 21:03:21
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Ida

Håller med mamma ang svart golv, köksgolvet här hemma gör mig halvt galen och det är inte ens svart. Det här var värre än vitt golv! Bläää

2008-05-20 kl. 22:22:05
URL: http://idlur.blogg.se
Mangebange

Neee, har inte tänkt å dö ännu, lite inflamation bara, nee, men jag tar det lugnt, har inte löpt på 5 dar nu ju! OjOjOj, ska jag vara barnvakt, hehehe!
Kul att det blev bra med tapetseringen iaf!
När vill du fika å snacka skit då? Jag är ledig i dag, sen upptagen imorn, å sen jobbar jag fredag å lördag, å då är det öppet hus på botkyrka, så då måste man stå där å flumma...
Ska försöka få han att inte springa naken i trapphuset, men kan inte lova något!

2008-05-21 kl. 09:03:47
URL: http://mangelof.blogg.se
Ida

Men ingen bild än? What the fuck. Kom igen nu sego!

2008-05-21 kl. 09:35:34
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0