Så bra dag

2008-05-15 kl. 23:38:52
Vilken underbar dag!! Hela familjen har vart här... kl 13.00 kom familjen Neiberg ock kl 19.30 gick familjen Malmström... Har vart full rulle hela dagen!! Så fina presenter har jag fått...

I går baka jag hela kvällen,,, Han inte ens se frusna män söker kärlek följt av Top model... Så det var tur att dom åt av  mina bakverk i dag.. hihi...

Lilla wille å lill benis var här.. Å dom är ju så söta dom två.. När man ser dom två små söta underbarnen  längtar man bara mer å mer efter lilla Kim...

Wille säger Mitt namn nu äntligen.. Vart så glad när jag hörde Lnda.. I:et är inte riktigt på plats... men så söt han blivit.. Nu får man pussar å kramar å han kommer fram till en å pratar... Å lill Benis han lär wille allt han kan.. Dom fick en varsin liten godis påse med en varsin vatten pistol i.. Måste ju få godis när man är på kalas.. hihi.. Å dom uppskattades.. Dom stog på altan å spruta vatten medans vi vuxna fika å prata strunt...

Kan inte mer än säga att jag är så kanon nöjd med min födelsedag.... :)

presenter jag fått....

Av Ida,Micke,wille: 2 par örhängen 1 halsband, ett mamma linne å 2 par byxor till Kim :)

Av Jeanette,Benis: 1 klänning å 3 par hår droppar grejjer :)

Av pappa: 1 Röd ros + Ute möblerna jag fick tidigare :)

Av Farmor 500 kr, blir en ny jacka för dom :)

Av mormor 2 Par jätte fina blommor i kruka :)

Av mamma 2 par blommor i kruka + utemöblerna :)

Av Stoffe 1 mamma tröja å Gobi solpuder från make up store :)

Av svärmor å Dick 1 stor lykta från indiska, 1 duk, ett kuddfodral, 1 bok :)

Av svärfar presentkort på make up store, Blir en ny ögonskugga för det :)

Tror inte jag glömt jag nåt eller någon!!

Önska jag haft lite kort på lill fisarna å visa hur söta dom är..... Får be ida skicka ett par bilder...

Ida hade med sig lite saker till KIm i dag... Å vi är så tacksamma... Kläder som jag redan ida har tvättat upp... hihi..

Täcke å kudde i dun som jag redan har bäddat med sängklädrna.. hihi.. Å baby sitter+ hopp gunga... Tack snälla...

Stoffe har spacklat väggen nu... Så i morgon blir det till att börja... Blir inte tapet i hela rummet utan en fond vägg å resten antik vit... Kommer att bli så snyggt...

Ne nu är jag helt slut.. Måste lägga mig nu.. Tar på att ha kalas....

Love you big family...... Och tack alla för en underbar dag och alla fina presenter.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0