Länge sen sist!!

2008-05-10 kl. 14:42:16
Har inte orkar bloggat på ett tag.. vart sånt kanon väder ute så man har ju inte direkt haft någon lust att sitta vid datan!!

Har iof inte haft så mkt att berätta om dom senaste dagarna som varit...

Väntar bara på att altan ska bli helt klar men min slö hög till man kommer ju aldrig till skott... Slutar med att jag får görat själv....

Är inte på nå vidare humör i dag.. Allt är bara tråkigt i dag... för varmt för mig å råttan så vi kan inte göra ett skit... Ville åka till grönan i kväll men min tråkiga man ser bara en massa omständigheter runt det så då skiter jag i det...

Bara han får ha det kul å bra så är han nöjd..  Så var det lunch dax ,jag vart skit hungrig ja nej då vart det ingen lunch för stoffe var inte hungrig.. så jag vart utan... fick äta knäcke bröd å några nacho chips.. I bland vill jag bara strypa det där egot... Undra om han gör så medvetet eller inte...

Han har slutat att ta på magen... 4 dagar sen sist han klappa å smekte magen.. När man påpekar att han inte rört mig i dag så säger han bara... Ja men då ska jag bli bättre på det... Vadå bättre??? Jag trodde att det var en själv klarhet det där...  Han kanske tycker att jag är motbjudande vad vet jag... Han äcklas ju av en förlossning så han äcklas nog över mig med... I hans familj är det motbjudande att gå upp i vikt... Fick höra av en spec dam i hans familj att jag fick absolut inte äta för mkt eller godis eller gräddig mat för då blir jag tjock å det skulle vara skandal... Jag påpeka att man går upp mellan 6-13 kg under en graviditet men det fick jag absolut inte göra... Jag skulle akta mig så min mage inte växte för mkt... Hmmmm ok... bebis sluta väx därinne eller vadå??

Ja i bland kan man inte bli annat än less.....

Jag vill att det ska hända nå kul... jag ruttnar av att gå här hemma... kan det inte bli varmt i vattnet så man kan ligga på stranden iaf... Skönare å sola då... nu smälter man ju bort när man inte kan bada... Råttan han har vart å bada i dag.. Avis på han.. Han är så söt när han simmar.. han blir som en valp på nytt... Åhhhh vad jag älskar dig min hund... Skulle aldrig klara mig utan dig... det är du som håller mitt humör uppe... Du är min bästa vän.. Du sviker mig aldrig...

Nu ska jag äta korv med bröd.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0