Jordgubbs jakt!!

2008-05-12 kl. 22:35:58
Precis vad jag å stoffe va på i går!! KL 22.30 kom jag på att oj jag vill ha jordgubbar.. Åhhh älskling jag bara måste ha jordgubbar... Hmmm allt är stängt.. vart finns det jordgubbar..?? Vi satte oss i bilen å åkte till statoil.. Hmmm inga jordgubbar... Men älskling jag måste ha gubbar... jag vill inte ha nå annat...

Köpte mig en köttbulle macka å en festis å så stack vi till statoil i skärholmen... Hmmm inga gubbar där heller... Fortsatte upp till stan 7 eleven måste ha gubbar... Besökte ett par men inga gubbar... Bara att inse Linda det blir inga gubbar.... Fick trösta mig med ett winerbröd å lite smågodis...

Sen i dag så var jag hos barnmorskan.. Lyssna på hjärtat å det slog 153 slag i minuten alldeles perfekt... Mitt blodvärde låg på 129 vilket var otroligt bra sa hon.. inte många som har det i v 26... Sockret låg på 4.4 mkt bra å urinet visa alldeles utmärkt, Blodtrycket låg på 104/72 vilket oxå var bra. Mätte symfys (livmodern) å den låg på 25 cm vilket oxå var utmärkt... Så det kunde ju inte bli bättre...  Lycklig gick jag därifrån å går in på ica å vad hittar jag där om inte JORDGUBBAR . Blir ju tvungen att köpa 2 askar.. mmm....

image62
När jag kom hem smällde jag i mig en liter på engång.. Tog inte många sekunder innan det låg så fint i min mage...

Min man påstår att jag börjat snarka... Hmmm det har jag inte märkt... Fick ett mms när jag var ute å gick med råttan där det stog vem kan det här vara å så en ljudfil på någon som snarkar som en gris... Hmmm å han påstår att det är jag... Då hade han vaknat 5 i morse av mina snarkningar å blitt irriterad för att hans kl skulle ringa om 30 min å där låg jag å sussa så sött... Å inte fick han tyst på mig så han spelade in mig på telefonen.. HAHAHAHA..

Nu får han igen för 4 år av hans snarkningar... Jag garva när jag lyssna på mms:et så jag höll på att kissa på mig...

NEHE gott folk nu ska jag krypa ner i min säng å sussa å snarka lite för min man.....

Natti natti.....

Kommentarer:

Ida

Åh, gud va gott med jordgubbar!!

2008-05-12 kl. 22:47:23
URL: http://idlur.blogg.se
tokiga morsan

Du är som Jealle när hon vänta,,,SKA BARA HA JORDGUBBAR...Hoppas inte Kim blir prickig som en jordgubbe..

2008-05-13 kl. 19:01:23
Galne Marja

Ja du Jordgubbar lär vi inte se här uppe på ett tag ,snöa i fm nordliga fjäll vindar ,så snögubbar det e va vi får (hahahaha), Ja mor din var ju tokig i Slang gurka kunde äta 5 st om dagen när hon vänta Jealle,kanske därför hon e så lång /hihi) sorry Jealle. Må Lille Kim Bli en söt Gubbe då / Kram på er från oss

2008-05-13 kl. 22:05:45

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0