Hög!!!!

2008-05-23 kl. 23:49:33
Ja precis så känner jag mig just nu!!! Stoffe har lackat om en byrå å jag blev fan hög på ångorna... Kan knappt andas.. Det bara sticker i luftstrupen när jag andas.. (host host) Billig fylla.... Men byrån blir fin... Har satt upp lite nya tavlor i matrummer samt nya curtins å frans gardiner... Stoffe trodde det hette franska gardiner.. haha.. söt han är... Blir väldigt nöjd med rummet fktiskt.. Känns lite så där lyxigt på nå sätt...

Annars har jag vart på stan i dag.. Ida bjuppa på lurre... Mkt snällt.. Kan inte minnas sist jag vart bjuden på lunch... Så vi satt å snacka lite skit å käka.. Var riktigt kul å mysigt... Sen gick vi å inhandla mors dag present... Å jag avslöjar inte vad som köptes här för jag vet att mammsen brukar kika in här å läsa.. Så sorry mamma du får vänta till på söndag...

Sen vart det kolgrillen till middag.... Det är ju så satans GOTT!! Så det slank ner utan problem....

Efter det åkte vi till coop å strosa runt lite.. Hitta så sött påslakan till Kim som jag naturligtvis köpte.. Lika dant som spjäl skyddet jag köpt.. Å det är ju så sött....

Sen gick vi in på ica maxi å strosa runt.... Å när vi kommer hem har nån jävel snott våran P-plats... Va less man blir... Står det förhyrd P-plats så ställer man sig inte där.. Så jag skrev en stor lapp å satte på hans bil

LÄR DIG SVENSKA, FÖRHYRD P-PLATS=UPPTAGEN, FLYTTA PÅ DIN BIL NU!!!!!

Efter typ en timma åkte han i väg å då hade han knögglat i hop lappen å slängt på gatan å kört som ett svin härifrån... HAHAHAHAH Jävla tönt....

Jag har precis gått sista rundan med fis korven.. Så snart blir det sängen... Först ett par prickiga korv frallor å oboy.... Kanske en daim bit med.. Hihi...

Ha det bäst alla......

Kommentarer:

Snyggot

Men varför parkerade ni inte in honom? Hade jag lätt gjort eller pyst däcken eller nått...

2008-05-24 kl. 15:46:35
URL: http://mangelof.blogg.se
Mangebange

Ja, dom suger pung...
Läste först att du skrev, jag måste bajsa idag så jag kan inte =) Men så var de inte, det var lugnt, träffade en annan mupp att umgås med, så får ta det en annan dag.

2008-05-26 kl. 16:56:30
URL: http://mangelof.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0