Grilla

2008-05-03 kl. 17:44:03

Nu blir det helgrillad fläskfille med tzatziki å pommes å sallad..... Mummmsssss......

Är super hungrig.. har vart ute vid yngern med råttan å han tog sitt premiär dopp... Han bara kasta sig i vattnet... Han simma som en tok.. Nu ligger han helt utslagen å snarkar nedanför mig.... Hna är ju bara för söt...

Å min lilla Kim är mindre söt just nu... Han höll mig vaken hela natten.. han böka å stöka i magen så jag höll på att bryta i hop.... 05.15 kolla jag på kl sist....

Men inte har han vart lugn i dag på dan heller.... nej då det har bökats på som bara den....  Hoppas han är lugn i natt så man får sova ordentligt... Eller ordet sova bra existerar inte i mitt vokabulär längre... HAHA...


Nej nu måste jag tända grillen....


Hörs sen....


Kram....


Kommentarer:

Janet

Nu har jag shoppat Actimel... helt okej alltså!!!
Måste nog köpa fler! =)

2008-05-04 kl. 11:30:29

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0