Vinterland!

2008-03-21 kl. 16:14:25
Varför snöar det nu?? Det är påsk... Nu ska tussilagon ploppa upp å fåglarna ska kvittra... Nej istället så är det 3 dm snö ute å kallt som arslet...

I går tog råttan bort sina stygn... Han var jätte duktig.... Nu har han snygg öra igen... Jag var även hos barnmorske läkaren å han konstatera att jag har extrem förtidig handikappande bäckensuplöckring... Å nå mer... står så på sjukintyget... Så nu är jag sjukskriven till 30 april... Känns skönt att äntligen fått veta vad det är som gör så ont.... Så nu få man inte göra tunga saker... He hehehee.... så nu får stoffe jobba här hemma... ahahaha...

Men det var även viktigt att inte sitta still för länge heller... så kiss promenader med råttan blir det för mig å stoff  tar dom långa... perfekt tycker jag....

I natt sov jag som en kratta... Bebis hade disco i natt å stoffe snarka... jag sparka på han så han nästan ramla ur sängen... tror ni han vakna... hmmmmm nej inte alls... han snarka vidare.... i natt får han sova i gäst rummet... så det så...

I dag händer det inget... Stoff jobbar till 17.30 å i morgon jobbar han dygn... Jihhhoooo.... Åker till till trosa å tigger påsk mat i morgon å hälsar på farmor....

Annars är allt bara tråkigt... Vill ha lön så vi kan måla om här hemma... vill fräscha upp det lite.... vitt i vardagsrummet å vitt i barn rummet... sen vill vi ta bort matrummet å slå upp en vägg där så vi får ett till xtra rum...

ja det är mycket jag vll göra.... synd bara att jag har världens lataste man på den fronten.. Han har vart på väg att måla om data rummet i 4 månader nu... det går fort.... börjar bli lite små arg så där...*morr*

Varför är killar så trögstartade.... När dom väl börjat så går det fort......

har köpt 2 små nappflaskor till bäbis.... så söta....

image37


Å min råtta ligger å glor på mig å tycker jag är tråkig....

image38


Å så är det uppehåll i USA på  Men in trees.... *suck* Vad ska jag nu titta på....





Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0