Varför ska allt ta sån tid!!

2008-03-29 kl. 19:09:06

Jag hatar det här med mat.... Jag kan inte äta vad som helst men det fattar in stoffe.... bara för han kan trycka i sig vad som helst.... Fan att inte killar kan bli på smällen... så dom fan kan få känna hur det känns....

När jag säger vad jag inte vill ha ja då föreslår han det... åhhhhh jag blir så arg.... Å sen ska det ta sån jävla tid i denna familj å få midda på bordet,.... bara för att han kan vänta till sen kväll så kan inte jag det... varför är killar så ego???


Åhhhhhhhhhhh jag är så arg just nu..... Vid sånna här tillfällen undrar jag hur jag kunde gifta mig....

Vad är problemet.... nej jag vill inte ha fisk, nej jag vill  inte ha kyckling, nej jag vill inte ha ris eller pommes å nej jag vill inte ha korv.... varför föreslår du då det..... å nej jag vill inte ha fisk från restaurang.... fatta jag vill inte....

för en timma sen ville jag börja göra mat å åka till affären... mmmm hör man bara jag ska bara göra klart det här....


vill bara gå å sova.... hatar han just nu.....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0