Skit korv!!

2008-03-03 kl. 22:09:43
I dag har det vart en skitkorvs dag.... va hos läkaren som inte kunde ett ord svenska... Bara det gör en förbannad...

MIn hund vill inte bli bra i magen.... Stoffe jobbar dygn.... Å jag är hungrig men har ingen matlust.... Jag känner mig som en uppblåst falukorv...  Inget är fan bra i dag...

TRäffa på en vän som inte ville prata... Man har tydligen hiv eller nåt när man är gravid...

VAD FAN ÄR DET MED ER ALLA!!! FATTAR NI INTE ATT NI SÅRAR MÄNNISKOR NÄR NI BETER ER PÅ DET VISET!!

Kan man inte ha kul för att man är gravid eller??? Jag sitter här hemma å möglar å mår som ett urskitet katrinplommon... Å ingen jävla hjälp får man...

PÅ jobbet snackar dom skit om en... varför är hon sjukskriven?? graviditet är ingen sjukdom... jag jobbade ända fram till förlossningen... MEN ERA JÄVLA FITTOR JAG ÄR INTE NI!!!!

Så trött på alla som ska jämföra å ha sig... LÅT MIG BARA VARA.....!!!!


Kommentarer:

Ida

Gumman! Tycker så synd om dig att jag inte vet vad jag ska säga =(
Så hemskt att det ska vara så här!

2008-03-03 kl. 22:45:00
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0