Nyköping....

2008-03-28 kl. 23:08:17
Vakna tidigt i dag igen... kl 08.00.... låg å kolla nyhetsmorgon i sängen medans mina älsklingar sov... kl 09.00 väckte jag stoffe å tyckte att han skulle vara vaken med mig.... Men han ville sova till 10.00 men jag ville inte det... så vi gick upp å drog till nyköping... lämna av råttan hos pappa å hämta upp annica å theo.... vi käka lunch på västerport å snacka skit å sen kolla vi lite i affärer... fynda mamma kläder igen... 3 par braxer för 79 kr st... hade kostat 399 st... snacka om kap... vart en tröja på h,m med...

åkte å hämta råttan.... han vart så glad så det lät som om han hade blitt misshandlad... hahahaha... min lilla tönt råtta...

pappa hade fått en sån där sticka i finger grej som man kollar blodsockret på... jag ville testa å se vad jag hade för värde.... Hmmm pappa jag fick vara en nåldyna innan han fick till ett stick så det kom blod... å när han väl fick in sticket så gjorde förbannat ont... ajaj.. stackars pappa som ska sticka sig i fingret 6 gånger om dagen... det blir alltså 38 gånger i veckan... han kommer ju inte ha nå fingrar kvar.....

åkte hem å kika på lets dance... Tyckte ju att tony å annica skulle vinna.... men tina med sina häst tänder var duktig hon med....

NU SKA JAG SOVA!!! är så trött så jag dör,..... ska proppa munnen full av gaviscon,samarin,renni you name it ,,,, allt mot denna äckliga halsbränna först.... I morgon är det lördag å då ska stoff börja måla i vardagsrummet..... ÄNTLIGEN.................

tack å hej leverpastej......

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0