Min Kim!

2008-03-27 kl. 14:26:32
Ja då var väntan över... Gjorde ultraljud i dag.... fan vad kul det var... Det blir en liten pojke.. En liten terry,KIM,kristoffer Nyberg..... Han var så söt.... :) Hon sa det att han var så duktig i magen.. hon såg överkurs saker på kim... han låg precis rätt å posa som en fotomodell... Hon tyckte att dom här bilderna som hon fick skulle ha vart med i en läro bok.... Alllt såg jätte fint ut... Hon hitta inga konstigheter alls.....

Jag är så glad över att han mår bra i min mage... Å nu längtar jag mer å mer tills ´han ska ploppa ut....

Förlossningsdatumet står fast.. 21 aug.... Å nu är myten knäckt om att man mår dåligt med tjejer... Alla har trott att jag vänta en liten flicka... Men nu är det bevisat att man kan må som ett urskitet katrinplommon även med pojkar....

image43

Är han inte söt... MIn lilla Kim.....

Fick hem min gravidpingla i dag... :)

image44

Bola, även kallad graviditetspingla, änglapingla eller änglaklocka och är ett vackert gravidsmycke. Inuti smycket finns en liten xylofon på vilken en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig. Genom att bära smycket lånt ner på magen kan barnet höra ljudet.

Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet. Det magiska rogivande ljudet lugnar bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det.

Samtliga bolas är nickelfria och levereras med ett långt svart halsband. Dom finns att beställa på www.lillamirakel.se och dom finns i alla möjliga färger å modeller.... Dom ligger under fliken gravid....

Snart ska vi till ikea... måste köpa saker nu när man vet att det är en liten Kim..... Å så måste jag ta en äcklig gaviscon nu mot denna roliga halsbränna... :(

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0