Jag talar ut!

2008-03-13 kl. 16:24:27
Ja nu har man köpt barnvagn... *glad* längtar tills den kommer... *hihi* Har en enorm bebis längtan nu!!!

Grått å trist i dag igen.... regn å åter regn... *blä* vill ha sol....

Jag söker lite tröst så jag talar ut, jag köper fina bröst å jag talar ut, jag känner mig så kränkt så jag talar ut, jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut! Älskar den låten för tillfället... så bra text på den.. det stämmer ju oxå det han sjunger... den är så dålig så den blir bra....

har väl inte så mkt att skriva om i dag... Jo Nytt avsnitt av men in trees är nerladdat... blir budapest bakelse å men in trees å sen hockey... eller tvärtom...

Blir gräsänkling i natt... Min snygging har åkt å jobbat... tråkigt... hatar när han är borta.. blir så tråkigt å tomt... så jag å råttan får mysa själva... det funkar det med... ;)

Känner för att göra nåt. Men vet inte vad.... skulle vara skönt å gå til badhuset eller nåt...  men palla med sydpoolen... nä inte riktigt.......

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0