Jaaaaaaaaa

2008-03-25 kl. 14:57:18
Har precis sett ett nytt avsnitt av Men in trees..... Det va inte uppehåll i usa utan det var bara ett avsnitt som var uppskjutet..... Har pprecis gotta mig i ett avsnitt... Å det är ju så bra....

Stackars Jack bara... hmmmmm jag har känningar att han å marin kommer att göra slut.. Hon blir i hop med den där bok killen å jack med julia från båten som sjönk.... Å kan inte patrick få tillbaka sitt minne snart... nu börjar det bli lite jobbigt... känns som om det har gjort sitt nu i serien...

Syrran ska på intervju i morgon på ur å penn här i tokstan.... Jag å bebis å terry håller tummar,tassar å klor för dig..!!!

Vore så bra om du kunde få det jobbet.... 75% är ju as bra när man har liten sparris hemma...

Själv längtar jag tills på torsdag kl 11.15... då är det dax för ultraljud.... Å jag hoppas att hon säger vad det är för kön på bebis.... vill verkligen veta om det är en pojke eller flicka.... Jag hoppas till tusen miljarder att hon säger det.... Annars måste jag spöa henne.... jag vil jag vill jag vill veta... JAG KAN INTE HÅLLA MIG!!!!!!

Tror jag ska äta lite sen lunch...... känner mig lite små hungrig..... Å så skämms jag med.. jag skulle ju ha städat lite i dag..... men jag har inte kommit så långt än.... fastna frramför datan...... Skämms på mig... :(

Bästa serien jut nu........

Kommentarer:

Titti

MEn jag kan ju berätta vad det blir... en flicka!
;-)

2008-03-26 kl. 12:58:54

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0