Grattis Råttan!!!

2008-03-17 kl. 14:00:57

I dag fyller min lilla älskling 7 år.... Hipp hipp hurra! Han ska få våffel tårta i kväll när husse kommer hem... Å paket så klart.... Å lite pate med... det älskar han... I dag är det hans dag å han får göra precis som han vill idag...(nästan)

I lördags var jag hos mamma å pappa!!! Stoffe jobba ju natt åt Börje så jag åkte ner dit så jag slapp sitta ännu en kväll själv... Var hos Annica å hälsa på lilla bebis theo... så söt han var då... så liten... helt ofattbart att man själv ska få en sån liten.... Sen vart jag bjuden på mat hos store syrran... jätte gott var det.... Benis tvinga mig å leka mitt under melodifestivalen... *morr* Fick lägga pussel å kasta pappers flyg plan till varandra... jihhhoooo....  Men jag gjorde den lilla skit ungen glad en stund iaf.... så det var det värt...

Rätt låt vann iaf.... Den är ju så jäkla bra... Men fatta inte hur svenska foklet kunde rösta på Sanna Nielsen med empty room... HALLÅ!!! VAKNA!!! det ska ju vara schlager inte en ledsam balad....

Sov som en kråka gjorde jag iaf.... Mamma har ju bara en 60 säng.... hmmm jag å råttan i en 60 säng... Min hund fattar nämligen inte att det är en liten säng... nej nej så han tränger upp sina 50 kg i sängen... jag ligger som ett frimärke mot väggen... mmmm skönt... svar nej.,.... Sen på morgonen tycker han att vi spar lite plats så jag lägger mig på dig matte....


image36

Hmmm undra vad bebisen tänkte... hallå där ute jag får ingen luft här inne... säg åt den där håriga saken att kliva av dig mamma... ELLER NÅT..... Men min lilla råtta är ju så gosig på morgonen..... det är så mysigt att kramas så där på morgonen.....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0