Falska vänner!!

2008-03-12 kl. 23:52:34
Här har man inte hört från en viss vän på över en månad... Å vips så ringer hon... som om inget har hänt... Hmmm jag anar oråd i mossen... För 06.37 i morse då får man ett sms från den andra vännen som dumpat mig... Ett snyft sms som å jag ber om ursäkt att jag inte ringt dig men jag behöver en vis vän.... å BLA BLA BLA BLA BLA.. Crapp säger jag... Duger jag nu!!! Ne glöm det.. Ni 2 förtjänar varandra... Ni kan fortsätta å göra allt kul utan mig!! Jag klarar mig utan falska vänner!!

Varför duger jag för dom båda nu helt plötsligt.????? Ne nå skumt är det..

Måste gratta min bästa vän ANNICA som fick sin lilla efterlängtade theo i går kl 20.50 i entren på nyköpings sjukhus... Det gick lite fort.. hon han lixom inte riktigt in.. Dom slet av henne byxorna i entren å då titta huvudet ut... Så gulligt... Hennes kille Cricke svimma.. Ha ha ah.. Så gulligt... sen kräktes han.. men efter det så grina han som en liten flicka.... Så kul för er att allt löst sig å att ni fick en frisk liten pojke... Kommer på fredag med en liten present....

Ska jag få gulla lite med bebis.... Jag har en sån bebis längtan nu... kan det inte bli Augusti....

Annars är vädret trist .... Regnar å är grått å trist... FY... hunden blir ju så blöt... *suck* han vill lixom inte ha sitt regn täcke på... han skäms å vägrar gå... hahaha.... LILLA SÖT HUND.....

jA SÅ VAR DET HOCKEYN I GÅR!!!!! fY vill inte tala om det... kan bara säga en sak... bra kämpat men jävla DOMMAR JÄVEL... skulle kunna straff knulla han i arslet med en strap on...  hatar sånna odugliga dommar jävlar...

men annars var det super kul å komma bort.. skön stämning på hovet med 1000 djurgårds suportrar i klacken!!

image35

Å så fick jag krama kaninen... hahaha......

Kommentarer:

Ida

Hahaha straff knulla han med en strap on??? WJUUUUUU!!!! haha

Jag vill också följa med till Annica!! Får jag?

2008-03-13 kl. 09:56:09
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0