Dick jag kommer snart!!

2008-03-11 kl. 14:44:51

Du behöver inte vänta så länge till.... Kommer upp till halv 7,7 nånting... Vi får mysa efter matchen.. Jag kan tvätta dig ren... ;)

Japp det blir fullsatt på hovet i kväll... Ska bli så kul... Tur att ida lagat dorerna så jag slipper skämmas inför Dick om min lillasyster.. ;)

Va ju på ikea i går... Vart inte så mkt inhandlat.. En filt till bäbis å lite ris lampor å skit... ändå gick det på över 600 kr.. pjuhhhhhh!! Kamprad är rik..... Undra hur mycker stålar den där gamla gubben drar in per dag på bara ikea kungens kurva... vågar nog inte ens tänka på det... Varför är inte mina föräldrar så smarta å kom på en sån sak som ikea så man kunde ha fått lite rabatt där åtminstone...*skratt*

Å i dag fick jag mail från Europas nya familj... Han verkar ha det kanon bra... Dom skicka en massa kort.... å min lilla Europa.... Fick tårar i ögonen.. jag längtar efter den där lilla spjuvern... Fast dom har bytt namn på han till SCOTT... Fy säger jag bara... stackars Europa å få heta Scott.... Han kommer alltid att vara lilla Europa för mig... Vi ska åka å hälsa på honom snart... ska bli så underbart å hålla om honom igen... han var ju så UNDERBAR.....image30

image31

Å lilla råttan måste ju med vara me på bild....

image32

Dom här bilderna å 92 till har Malin tagit på dom små liven i Lycksele förra sommaren... Dom tyckte inte om att agera fotomodell mitt i sommaren... hahahaha......

Heja Djurgården i kväll... ta dom där jävla äckliga Linköpings packet i kväll nu....

Rött för blodet genom hjärta å ven, gult för solens värmande sken,blått för himmel regn å hav STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!

image33        image34 Måste ha till bäbis!!!




Kommentarer:

Ida

Vad stor han är blivit! Europa... Men Scott, kunde de inte valt något bättre namn?? haha...

Fullsatt, fan va häftigt!!! WIIHOOO!!! Nästan så det pirrar i magen ju!

Du vet väl att de heliga DIF kläderna som William fick måste gå i heligt arv?

2008-03-11 kl. 15:29:19
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0