ARG ARG ARG

2008-03-29 kl. 21:09:26
Jag är så jävla arg å ledsen just nu.... går inte att beskriva hur mkt bara.....

Fan vad jag hatar stoffe just nu... han är ett sånt stort jävla ego i bland... i bland undrar jag ens om han vill det här med familj... jag har fan mina tvivel.... Å kom för fan inte å säg att det bara är graviditets hormoner å bla bla bla.... Det kan å är faktiskt så att han är inte sån jävla ängel som alla tror....


Usch vilken skit dag.... Ingen middag ännu... Men stoffe har ätit... han gjorde lasangette till sig själv.....

Vill bara att den här kvällen ska ta slut.... hungern har gått över till illamående nu så det är ju skönt att slippa gå å lägga sig hungrig.....

Hoppas morgon dagen blir bättre..... Får inte glömma å ställa fram kl bara... ska bli skönt med ljusare dagar.. äntligen är det på rätt väg......

Kommentarer:

fanny

glöm bara inte att min bror är bland det finaste &bäst som finns.

2009-07-23 kl. 00:17:48

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0