Wallies

2008-06-05 kl. 22:05:26
Tack titti för tipset!! Det var precis det här jag ville ha.... Nu äntligen kan Kims rum bli precis så som jag vill ha det...

Lite annorlunda barnrum!!

Å mormor är så snäll å betalar hans små wallies!!! Tack mamma!!!

Blir borg med drake å riddare... Så sött...



Å så blir det ju lite brandbilar oxå...



Å så får man ju inte glömma elden.. För drakar sprutar eld å brandmännen måte ju släcka eld..


Kommer att bli så bra!!! Är så jäkla nöjd.... Nu vill jag att dom ska komma bumms!!

Stoffe är å jobbar... Jag å råttan slappar.. Han gör inte många knop inte.. Känner mig lite piggare nu faktiskt efter en välbehövlig dusch å en promenad i friska luften... Har ätit lite pasta å en fralla... Börjar känna mig mer hungrig nu faktiskt... Så blir nog ett glas blåbärssoppa å en fralla tror jag... Sen bäddar jag ner mig å gluttar på en film tror jag... Ja så får det bli....

Å tack ännu en gång mamma för att du köper Kims fina wallies..... *älskar dig*

Jo måste bara lägga in en bild på min blomma som jag planterade i april... För jag har inte dödat den än... Är så stolt.. HHAHAHAHAAHAHA


Kommentarer:

Ida

Å du bara tänker på sex... Jag vet faktiskt inte hur det skulle gå till att ha sex där inne faktiskt! haha, kanske ska testa?

2008-06-07 kl. 21:28:31
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0