Trött trött å åter trött

2008-06-11 kl. 17:56:25
Fan vad trött jag är i dag... Har bara legat på soffan å gått ut med råttan mellan varven... Känns som om jag skulle kunna sova i all evighet..

Har inte lust med nåt... Å så finns det tusen saker som behöver göras här hemma... *suckar*

Har inte ens ork att laga mat.. Ätit en ask jordgubbar, 3 rostade mackor å 3 nektariner i dag...

Hmmm känns som om jag skulle behöva lite mat... Men orka laga mat...

Stoffe är ute med skiftet å kommer inte hem förens sent så det blir bara jag som ska äta...

Å det är ju så inspirerande å laga mat till sig själv...

Usch vad jag klagar i dag... Är nog för jag är så uttråkad å trött.. Men det får man vara i bland...

Har inte ens kommit in i duschen än... Skämms på dig Linda....

Det är en sån här dag man ska ha en neger med vita handskar här hemma som fixar å donar å lagar mat till en...

Snart är det midsommar.. Vad ska man göra då?? Hmmm ingen aning.. Kan ju inte göra så mkt ändå...

Alla åker ju bort så... Blir väl till å sitta här å mögla.. Men usch vad negativ jag är... HAHAHAAHA..

Blir nog bättre i morgon... Ska man ta sig i kragen å laga lite mat kanske...

Jo finns en positiv sak med i dag å det är att det är dubbel avsnitt av frusna män söker kärlek.. =)

Å pussycat dolls... =)

Nehe spisen väntar.....

Kommentarer:

Mangebange

Robban på RC... Vad siktar han på för tid då?

2008-06-11 kl. 19:10:50
URL: http://mangelof.blogg.se/
Snyggo

Men ta reda på det då, så jag vet vilken tid jag också måste slå då ;-)

2008-06-12 kl. 14:48:32
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0