Brandalsund!

2008-06-02 kl. 18:20:45
Japp där har jag å stoffe å råttan spenderat eftermiddagen!! Va så otroligt skönt att ligga vid vattnet å halv sova på en filt... Alldeles lagom varmt... Råttan var helt till sig.. Han älskar verkligen vatten..

Vi hade med oss lite frukt å pannkakor som vi mummsade på i solen å råttan fick 2 grisöron.. Så han fick med lite fika...

Så nu har vi precis ätit å tagit en skön dusch... Bort med all sand mellan tårna...

Nu ska jag smörja in mig å lägga mig på soffan å vara så slööööööööööö!!!

Kommentarer:

Mangebange

Tant e så slö!! ;-) Är ni hemma torsdag eller fredag? Eller ska ni ut å svina på nationaldan??

2008-06-02 kl. 22:02:17
URL: http://mangelof.blogg.se/
Mangebange

Den kostade ettusen spänn!! Jag lovar! Fett! Neee, 150 balubas. Har hört rykten om att fredagen ska bli grymt varm, den som lever får se.

2008-06-03 kl. 22:06:24
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0