2008-08-08

2008-06-10 kl. 22:00:58
Ja då kommer våran lilla Kim att titta ut!

Va hos läkaren och prata i dag. Trodde först att vi inte skulle få vårat snitt. Han ställde så konstiga frågor och ifrågesatte mig så många gånger så jag vart irriterad och var på väg att gå därifrån. Men han märkte ganska snabbt att jag vart måttligt irriterad och sa det att det är ingen ide att diskutera saken utan att han skulle hjälpa mig och förlösa lilla Kim på bästa sätt. Då vart Linda Glad igen.

Så han ville att det skulle ske den 14 Aug men då sa stoffe att han ville ha den 8 aug. En riktig 08:a 08-08-08 ja då skratta läkaren å tyckte det var lite häftigt å så skulle ju lilla Kim få gratis inträde till grönan hela livet å då tyckte läkaren att vi skulle defenetivt ha det datumet så han gick i väg å kolla upp om det fanns tid å det gjorde det.

Inget annat snitt var inplanerat så vi vart först. Så vi fick det.. Glada gick vi därifrån å självklart ringde vi våra nära å kära å skvallra.. Nu är det bara 8 v kvar.. Hjälp... det går fort... Var inte längesen man gjorde grav testet... Den 13 dec-07 visa det positivt å då kändes det som en evighet till Augusti... Men nu är man snart där... Jag längar så mkt.. Allt är så gott som klart nu...

Nu funderar man mkt på hur det kommer att bli... Tankar snurrar 24/7 kan man säga....

Snart ska jag gå kvällsisen med råttan... Stoffe jobbar natt och inte kommer han hem i morgon heller.. Nopp han ska ut med skiftet.. Först i morgon bitti ska dom skjuta lerduvor... Hmmmm vad tråkigt, efter det ska dom spela golf sen middag inne i stan och utgång... Så man är gräsänkling nu... 

Hoppas det blir dåligt väder i morgon så man kan ligga inne å slappa utan att få dåligt samvete... Så man får lite matlust... Har ätit väldigt dåligt under den här varma perioden... 

Å jag som tänkte lägga in en världs söt bild på råttan men stoffe har tagit med kameran så får bli en annan gång...

Adios.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0