Stranden hela dagen!!!

2008-07-26 kl. 17:07:00
Japp nu är man nyss hemkommen från stranden.... jag å stoffe poffe å råttan packa bilen full i morse å drog ut till brandalsund... Baguetter,annanas,vindruvor,äpplen,chips,poppisar å lite sånt... Jag stog i går kväll å gjorde klart alla ost å skink baggisar så det var bara att packa allt i morse...

sen 10.30 till nu har vi vart där å sola å bada... Fast jag å råttan låg mest under parasollet i skuggan å njöt....

Jag å terry somna intill varandra å stoffe somna i sol stolen... hihi... Tur det bara vart 20 min för tänk om man vaknat upp efter ett par timmar eller nåt helt röööööd!!! aj aja ja.....

Terry är skrumpen i magen... Han bara vart det hux flux.... Håller på att koka ris till han nu... det brukar göra susen....

Annars hade ju jag å babe tänkt att gå ner till barollo å käka i kväll men det blir inget av med det eftersom terry har ränn skita.... Han har tok slocknat i soffan kan jag säga.... Så söt....

Skulle jag lägga mig i soffan så skulle jag med tok slockna på 2 röda kan jag säga.... Hmmm det ser inbjudande ut att krypa ner hos min surstinkande disktrasa till vovve... =)

Väntar bara på att stoff ska bli klar så vi kan åka å handla...  Han tar ju längre tid på sig än en kärring i duschen....

Nehe kolla riset då kanske....

Se you



Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0