Nästan klart!!

2008-07-02 kl. 16:30:42
Nu är allt nästan inhandlat till bebis!! Bara lite små pryttlar kvar.. Som nappar å nappflaskor å febertermometer..

Blöjor å sånt.. Men det tar vi till nästa lön.. Då är det 14 dagar kvar fram till snittet.. Så det är lagom att inhandla allt det då...

I dag har det inte hänt så mkt.. Det är buss strejk å det märks.. Så lugnt å skönt här utanför.. Inga bussar som brummar förbi stup i kvarten.. Riktigt nice.. Får njuta så länge det varar...

I morgon kommer Kristoffers mamma å Dick på besök... Får se hur länge dom stannar då...

Annars hade jag å babe tänkt åka till grönan.. Får se om det blir av nu när dom kommer.. hade ju även tänkt hinna med en bio... Men men...

Vill så gärna göra något bara han å jag innan bebis kommer å man fortfarande har orken... Börjar bli tungt nu...

Märks att man är höggravid... *suckar* *pustar* *stånkar*

Kan det inte bara bli regn å kallt... Orkar inte med denna kvava värme.. Man blir som illamående yr å trött å tappar matlusten...

Min hund är uttråkad... Å inte orkar jag göra så mkt heller, stackarn..  Får se om husse orkar hitta på nåt sen med honom när han kommer hem...

Å vad ska man ha till middag i dag  då..?? Pjuhhh orkar inte ens tänka på mat just nu... Ska gå å ta mig ett äpple iaf... Det är svalkande å gott.. =)


Kommentarer:

Titti

Gör som vi, 5 veckors rullande matsedel. Kanonbra!

2008-07-03 kl. 13:25:54
Mangebange

Ja, om vi ser några, man vet aldrig... Lite dålig uppdatering här tror jag!

2008-07-08 kl. 19:12:13

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0