Ännu en ny vecka!!

2008-07-08 kl. 15:01:54
Veckorna går ju så fort.. dom bara svirssar förbi!!

Helgen som gått har vart fartfylld igen... Svärföräldrarna var på besök från Ö-vik. Så det har vart full rulle med shopping å trosa utflykt å glass ätande å grillning..

Det har vart trevligt men det var ännu trevligare när dom gick.. ;) (skämt å sido) (ett pippi uttryck)

Anki köpte en webbcamera för 600 kr till oss så hon kunde se Kim via webben... Det var ju snällt...

I går måndag hyrde jag å stoffe film å köpte godis... Låg inne i regnet å myste.. Synd bara att det var en skit film vi hyrde... Arn Tempelriddaren... Se inte den för guds skull... 2 Timmars seg het... Ne fy vilken piss film.. Å slutet var ju så värdelöst.. Det vara bara aha är den slut.. Nej fy vad besviken jag vart.. Men det var mysigt att ligga å mysa under filten med stoffe poffe...

Å sen ringde syrran å berätta vad söt Benis kläckt ur sig i morse.. Alltså den ungen är bara för underbar..

J- Benjamin stäng av tv:n nu så drar vi till dagis!

B- Men mamma varför måste jag göra allt i det här huset? Jag måste städa mitt rum, jag ska stänga av tv:N Å så ska jag dammsuga å skura oxå!!

J- HAHAHAAHAHHAHAAHAAHHAHA Dammsuga å skura var har du fått det i från???

Så söt unge... ja var har han fått det i från... Den ungen är bara så cooool!!

Var där i söndags å hälsa på en snabbis å hämta lite saker till Kim... Ja då skulle han visa varenda leksak han hade..

Å så sköt han mig med låtsas pilar så jag dog men eftersom jag har kim i magen så kan jag leva om igen sa han.. så jag dog inte å det gjorde inte ont... Han är så omtänksam den lilla..

B- Linda får du äta paprika?

L-ja det får jag

B - är du sugen på paaprika då?

L-nej det är jag inte.

B- Nehe det är inte jag heller!

Ok din lilla skit unge, du är då för tokig...

I dag är det 31 dagar kvar tills Lilla bebisen ska titta ut....

Å vad vi längtar.. Vill se hur du ser ut å vad du har för färg på ögonen å härfärgen... Ska bli så spännande...

Finns bara en sak kvar jag vill göra innan bebis kommer å det är att åka i väg bara jag å stoffe en helg.. Så vi kan få en mini semester bara han å jag..  Men måste ju ha hundvakt.. Får höra mig för men alla är ju så upptagna med sitt med job å ungar å hästar.. Å jag förstår att dom inte orkar med en slö råtta då.. Men frågar man man inte kan man ju inte veta.. Man kan ju inte få nå annat än ett nej.... =)

Nu ska jag ta en alvedon för huvvet.. Tror det blir åska snart... känns så i luften!! Kvavt å äckligt...

Puss på er.......


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0