Varför är människan så grym!!??

2008-02-21 kl. 18:27:35
Ja Vad ska man säga!!!! Min dag har vart ett helvette!!!  Vakna med migrän å kände direkt att jag kan inte åka till jobbet i dag.. Ringer å sjukskriver mig å allt är frid å fröjd... Tills min CP CHEF ringer å vill att jag ska komma med ett första dags intyg för att jag vart borta så mkt på senaste tiden.. Men hallå ditt cp vakna upp...

Jag är gravid å har mått så dåligt dom första 12 veckorna.. Kräktes ju konstant varje dag å har vart borta sammanlagt 3 dagar på 15 v varav att jag vart sjukskriven pga uttorkning... Så det där lilla äcklet sa att om jag inte kommer in med ett intyg så får jag en prick å kan få sparken... Men hejda dig nu lilla cp jag är gravid.. du kan inte sparka mig... I nästan 5 timmar har jag,facket,2 läkare,sjuksyrror bråkat med cp:t för att få han att förstå att han kan inte göra så här... Men det lilla äcklet fatta ändå inte. Så det sluta med att jag tog mig ner till Luna vrc på en specialtid som kosta jobbet 500 kr för att få ett papper där det står Linda har migrän,trött,å det är vila som gäller.  

Å det värsta är att jag jobbar ju inte för en skruttig liten skit firma utan Kommunal Räddningstjänst. Det är helt sanslöst.... Nu har jag gjort en 5 timmar lång historia kort.... Önska jag kunde skriva ner allt men det tar för lång tid... Tur att jag hade min pappa å min syster ida jag kunde ringa å gråta ut hos under tiden.. Tack för att ni finns!! Så nu ska jag på möte med läkaren på måndag för att prata om allt så vi kan få ett stopp på det här.

Så Södertörnsbrandförsvarsförbund skit på er...........


image4Å vi ska ha fågeln Fenix men läkande tårar som logga... STORT SKÄMT....



Förutom allt strul med jobbet så mår jag å ödlan bra... ska snart äta lite våfflor å sen glass.... Ska glutta på lite mera avsnitt av med in trees å bara ha det super bra i soffan med min halv nuffe.....


image5 Min lilla råtta la sig i duschen när jag va på toa... han ville inte att matte skulle vara själv... Är han inte för söt.... Vet inte vad jag skulle göra utan honom.. ahan är mitt allt...

Tittar in lite senare i kväll... Ha det bra alla å stå på er om nån jävlas med er... det är värt det i slutändan hurjobbigt det än är.....




Kommentarer:

Ida

"men hejda dig nu lilla cp..." hahahahaha jag skrattar så jag storknar!! hahaha

Tok söt Terry på bilden juh!!! Åååå, vill va hundvakt snart! Hör ju med jämna mellanrum här hemma "Tejjy"

2008-02-21 kl. 20:36:26
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0