Varför älskling!

2008-02-29 kl. 13:33:31
Min älskade älskade hund... varför??
Vaknade strax innan 5 i morse av att min lilla öronlapp bara pep å gnydde... Låg tätt intill honom å försökte få honom lugn å visa att jag fanns där inte tänker lämna honom.. Men han bara fortsatte att gny.. Vad ska jag göra? vad kan jag göra? har han ont, är han nödig,hungrig eller bara vimmsig?

Tog ut han på gräsmattan å han bajsa diarre, va så lös i magen. ok tänkte jag.. klart han gnyr om han är lös i magen.. Gick in igen å la oss.. sen börja han gny igen efter 5 min... Försökte ge han smärtstillande men han vägra att äta dom, inte ens med korv. bara spotta ut. Så kl 8 när animalen öppna  så hängde jag på telefonluren!

Berätta min situation å vi fick åka ner på engång för att lägga in honom. Å nej tänkte jag.. vill inte lämna i från mig min älskling. Men jag vet ju att han får det bättre där dom kan ta hand om honom ordentligt. han skulle få intravenös smärtstillande morfin å så skulle dom försöka få i gång hans mage.

Är så hemskt å se min lilla vovve så där.... Jag hade gärna bytt med honom.. Gör allt för att min prins ska få må bra... Jag hade gärna tagit hans smärta gånger 10 bara han får mår bra... Så kl 16.00 får vi hämta honom...

Så snälla,snälla,snälla jag ber att han ska få mår bra när vi hämtar honom. Mamma kommer snart å hämtar dig min älskade lilla råtta... Du vet att du är mammas allt...


image19Har köpt hem lite sjuk godis!! I våran familj får man alltid godis å present när man är sjuk!! Har vart så ända sen man var liten å självklart gäller det även hunden!!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0