Trött,seg men måste gå ut!!!

2008-02-22 kl. 12:21:34
Hej alla!!!!

Idag är en seg dag efter allt skit i går.. har lite eftersläntar av migränet i dag... men men det är bara att kämpa på...

Min älskade kristoffer jobbar i dag så jag måste ta hand om lilla råttan så det betyder att jag måste ta mig ut även fast jag inte pallar.. men det är skönt när man väl kommit ut.... Är så lyckligt lottad som har min Kristoffer,han är underbar..

Ställer upp på alla sätt å vis nu när jag mår som jag gör.. Dagarna går ju upp å ner.. Ena dagen mår jag toppen å bara längtar efter att bli mamma å andra dagen mår jag pyton med kräk,illamående,ingen matlust,trött å känner att det är fan inte värt det... Å då är det tur jag har min Stoff.... Jag älskar honom mer än allt annat.... Å dessutom är han en sexig tuff brandman som visar känslor... kan det bli bättre ;)

Vill oxå ge Luna Vrc en stor kram för att ni ställde upp på mig i går.. Dr:N ringde i dag för att höra hur jag mår å att han tyckte synd om mig å sa att han kan hjälpa mig å få gå hos han i stället för att behöva sitta å åka upp till sthlm.. Han tyckte att Södertörnsbrandförsvarsförbund var grymma mot mig.. Å jag håller fullt med...

I kväll blir det Lets Dance med råttan å stoff i soffan... dom är ju så söta... I morgon sticker jag till lille syrran ida å ruttnar hemma hos henne... min stoff jobbar dygn i morgon å det är inte så spännande att sitta hemma å mögla själv..

IDA fan vad tråkigt du fick mens pens... vill ju att vi ska vara feta tillsammans ju.. :)

Nu ska jag ut i vårvädret med min lilla råtta... :)



image6Så här kan det se ut hos oss.. massa mys i sängen eller soffan...  Usch där va vi nyinflyttade å var tvungna att sova i den där hemska blå färgen tills min älskling målat om... Å lill hunden Europa bodde hos oss än då... Tänker på dig varje dag Europa... Hoppas du har det bra nu...

Ses i kväll sen....

Kommentarer:

Ida

Härlig blå färg ni hade! haha. Jag luktar gammal runk, trevligt va?? Syns imorrn!!

2008-02-22 kl. 20:35:40
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0