Sitter på jobbet!!

2008-02-26 kl. 17:23:10
Ja då satt man på jobbet då!! Fy vad det är tråkigt... har ont i huvvet som vanligt... Måste nog ringa läkaren om denna huvvevärk...

Åkte äckel buss till jobbet i dag... När vi kom till Fittja var den ende svensken på bussen... 12 svarta klev på... Var så kul för när en babbe skulle kliva av bussen fatta han inte att han skulle gå närmare dörrarna för att dörrarna skulle öppnas... Så buss chafören sa åt han gå närmare dörrarna... Babben sa i dont speak svenska mycket kanackigt... Bussgubben som själv var babbe sa men vad fan gör du här om du inte kan svenska....?? Gå å lär dig jävla svartskalle.... HAHAHAHAHAAH Jag garva så jag höll på att dö.....


Väl på jobbet så suckar man bara..... Vill bara hem till min blodsvente.. Hela hans öra är blodfyllt nu... stackarn....

Min babe jobbar nu men slutar snart... Tur det så min blodsvente inte behöver vara ensam så länge....

image14 Mattes älskling.....








Här är min andra äskling..... Min Brandman som jag älskar mest av allt i världen... Aldrig älskat någon så mkt..


image16

Kommentarer:

Ida

HAHAHAHAHAHA skön babbe!!! Å det va kul!

Tack för att du ringde förut! Plutt är helt sänkt, magen morrar så vi väntar på lite mera kaskad =( Men han har fått paket iaf =D

2008-02-26 kl. 19:47:11
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0