Så hjälplös!

2008-02-29 kl. 23:08:35
Vad fan ska jag göra??????????????????????????????????

Varför blir han aldrig bra......???????????????????????????

Han har legat inne sen kl 08.30 i morse å blir bara sämre.....

Varför????

Tänker han lämna mig nu????????

Han får inte lämna mig..................

Då lämnar jag livet med honom............

Han är mitt allt...........................................

Vad har han gjort för att må så här?????????

Ellr vad har jag gjort för att han ska behöva må så här.........????????????????

Jag gör vad som helst................ Bara han blir frisk.........................................

Snälla terry................. Kom tillbaka nu................... Du måste kämpa.....................

Kommentarer:

MangeBange

Du ska nog se att han blir bättre snart vännen! Hur länge ska du se ut som en prickig korv i ansiktet då? Fixa dc++ imorn eller på måndag?

2008-03-01 kl. 20:18:57
URL: http://mangelof.blogg.se
Emelinda

Stackars vovve, hoppas han mår bättre! Jag förstår dig precis, en hund är som ens barn. Min Berra bröt av en klo i somras så bara pulpan var kvar. Uschanimej för att se honom ha så ont som han hade!

2008-03-10 kl. 17:33:52
URL: http://emelinda.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0