Otillräcklig

2008-02-28 kl. 22:42:25
Ja jag känner mig så otillräcklig på nå sätt... Min lilla hund bara gnyr å mår inte bra.. Å jag kan inte göra nånting. Han har sovit mest hela dagen å inte ville han ha prickig korv eller godis.. Snacka om att man blir orolig då... När min Lilla öronlapp inte äter då är det allvarligt... Men nu fick jag i honom ett par korv skivor å lite pate.. Men inget vatten vill han dricka.. Då la jag ner 3 st korv bitar i vatten skålen så han var tvungen att få i sig lite vatten. Smart va :)

Hoppas att han mår bättre i morgon... OM inte, då dör jag... orkar inte se min älskling så dålig... Tänk att en operation tar så hårt på ett stackars djur... En annan fattar iaf vad det är frågan om å kan uttrycka sig vad som är fel å inte....

Ja jag vet inte vad jag ska säga om mina vänner, Jag är verkligen ett minne blott för dom... Jag mår faktiskt lite dåligt över det... Grubblar å blir förbannad över att man blir dumpad för att man slutar röka,dricka kaffe å är på smällen...  Blir bara ledsen för vi hade jävligt kul.... Men tydligen inte så kul enligt dom om man ska tolka saken rätt...

Hittar säkert nya vänner.... Som är pålitliga...

Kommentarer:

Titti

Jag är ju din vän...
:-)

Ps: Minns du Borlänge-talande gitarristen???
hahhahaha....
:-D

2008-03-01 kl. 11:44:54

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0