Blodöra!!

2008-02-25 kl. 12:22:08
Kom precis hem från vetrinären med min lilla råtta... Diagnos blodöra... Det blir operation på torsdag kl 08.00 för min lilla blodsvente.... 5000kr fattigare.. :( Men det är han värd... bara han får vara frisk så får han kosta vad han vill... Så min snälla mamma skjutsar ner oss till animalen eftersom min älskling jobbar natt å slutar inte förens halv 8... tur jag har mammsen då...  Stackars terry ska få ligga kvar enda till kl 17.00... å han som är en sån matte gris.. hur ska han klara sig utan mig... *snyftar* det är nog tvärtom egentligen.. jag som inte klarar mig utan honom... *fniss* Men till er som inte har hund kan aldrig förstå den kärleken jag känner för min hund.. han är mitt allt...  Nu ska jag å terry å min babe gå ner till fotbollsplanen å mysa i solen...  Å råttan jag lovar att du ska få present efter operationen....image13


image12Här ligger min halv nuffe å tar igen sig efter vetrinär besöket i data rummet.....

Kommentarer:

Löf

Har du honom inte försäkrad? Eller täcker inte försäkringen?

2008-02-25 kl. 12:48:16
URL: http://mangelof.blogg.se
Ida

Va, hade du veterinärbesöket i datarummet?? hahaha

Stackars råttan,som ska opereras =( Men det kommer gå
bra ska du se, han kommer hem ett öra fattigare bara, no big deal! =D

2008-02-25 kl. 13:43:30
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0