Äntligen är min blodsvente hemma!

2008-02-28 kl. 17:39:40
Ja då var han hemma!! Stackars lilla fis.. han ser helt ynklig ut... Bandage runt tassen å runt halsen å örat, stor tratt å så en massa blod kompresser som sticker ut...  Han är helt groggy å bara piper... som om han har ont... Å hjälplös som jag är kan jag inget göra... Gav han lite pate å det slank ner... Å när vi ska gå å vila då ringer animalen å säger att vi måste komma ner igen för att dom glömt å ge han den sista smärtstillande sprutan... *suck* Stackars lilla blodsvente.. bara skyffla in han i bilen igen.....

Notan Sluta på 6700 kr, som tur är betalade försäkringsbolaget. Vi betala bara självrisken 1500 + 10% på övriga beloppet. så 2200 kr betalade vi....  Så nu ligger han utslagen å groggy efter sprutan i sängen å sussar så fint... Så nu ska han gå med en blodig svamp fastsydd på örat i 30 dagar tills det blir en infektion, först då ska han ta bort svampen.... Det är så synd om honom.... Återbesök om en vecka för att kolla att det ser fint ut...  Min lilla älskling jag ska göra allt  för dig så du ska få det så bra som möjligt.... Jag älskar dig min öronlapp....

image17 Här är han helt groggy å piper å har ont....


image18 Nu har han somnat... snarkar som en tok gör han...

Kommentarer:

Ida

Nämen lilla blodsvente! Han blir bättre snart =)

2008-02-28 kl. 19:10:36
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0