Krax krax

2008-12-14 kl. 18:14:30
Är sjuk... hostar¨å snorar å knarkar näs spray å bisolvon... men inget av det hjälper... ge mig nå starkt... jag vill bli frisk...

Jag vill ju pussa på min son å leka å gosa med han ju.... Men så länge jag har denna krax hosta så får det vänta...

jag låter som en sönder supen whiskey kärring ... en riktig trailor trash mom.....  Fy säger jag bara... Lille fis har oxå börja hosta lite.... KLart vi alla ska bli sjuka lagom till jul....

Ne orkar inte skriva mer... är helt sänkt.... ska lägga mig i soffan å knarka bisolvon å krama snyt pappret... host krax snörvelllllllllll...........


Kommentarer:

Mangebange

Men är du inte det då?? Blire någe fika eller?!?

2008-12-15 kl. 16:40:41
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0