Julen är över!

2008-12-28 kl. 23:57:29
Nu är det 1 år kvar till nästa jul.... NU ser man framemot sommaren igen.... Hoppas det går fort...

Julen har varit helt underbar... Det snöa ju till å med... Kunde inte bli bättre....

Vi åkte ner till Trosa så vi va där ca 14.00... Då börja jag å pappa göra i ordning allt... Fyllde julklapps säcken å duka fram jul godis satte på en jul skiva å lyssna på... Värmde på glöggen... Fick man lite jul känsla.. sen var det ju kalle... Hann inte se mycket då vi fixa ordning.... Mamma jobbade ju till 18.30... SEn när hon kom hem så åt vi en massa å sen efter det så banka det på dörren.... Barnen vart alldeles lyriska.... Å tomten är här hör man.... Men ingen av barne våga öppna dörren så det gjorde ida....

Tomten var väldigt snäll i år.... fick ju en massa paket.. =) Men den som fick mest var den minsta... lilla Kim... oj vad klappar han fick.... en hel säck full med grejjer....

SEn efter klapp öppningen var det bara att börja skruva i hop alla saker ungarna fick.... ska ju lekas med allt på engång... hi hi... barn är ju så söta....

Men det härligaste var nog när pappa öppna sin jul klapp som jag å ida å farmor gått i hop om att köpa... Vi hade slagit in en tröja i en pizza kartong med texten DETTA ÄR BANDET SOM DU GILLAR MEST,ALLRA MEST, LÄNGE HAR DU VÄNTAT Å NU BLIR DET AV, BERED DIG PÅ ATT DET BLIR RÖJJA UTAV! Å i tröjan hade vi satt fast en AC/DC biljett.

När han läste texten vart han helt fryst å när han såg biljetten börja han att gråta.... Han vart såååååå glaaaad!

Vi visste hur mkt han ville se dom... så vi kämpa för att få tag på en biljett... Så kul att se när någon blir så glad....

Till mamma köpte vi en soda streamer med en massa smaker till.... Hon vart oxå super glad....

Kan inget annat än att säga att julen var super mysig å helt underbar.... Vi åkte hem i går.... så vi stanna hela jul helgen... Har ätit jul mat så jag till å med kräktes upp allt.... hahaha.. va så less på jul mat å rester i fredags så det tog totalt stopp alltså.. jag tvinga i mig maten för jag var hungrig.. men fan vad satt i halsen hela tiden... Så grädde på moset var när jag skulle ge råttan mat... då kom det upp... Hans mat luktar så illa så det var bara att springa å spy som en gris.... allt kom upp.. ha ha ha... så jag tog en lång promenad med fisen efter det å vart så super hungrig på vägen hem,,, haha... vart några vår rullar då... aldrig har dom smakat så gott.... haha

Så i går bjöd mamma på älg stek å vitlöks gratäng... fan vad det smaka gott.... haha...

nu väntas nyår som blir jätte lugn... Ska hem till Lollo å Lasse å äta middag.....

NU ska jag krypa ner i soffan med en filt, för snart börjar små kronorna sin match.....

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!!



Jul aftons morgon, terry har fått ett paket



Lika ska va lika så kim fick ett oxå!



Väntan på tomten är lång!



Äntligen har tomten kommit!! Å jag har fått paket =)



Fick till å med en kram av tomten!! Jag måste ha vart snäll!!! ;)



Det var en mkt snäll tomte som kom till familen MALMSTRÖM,NYBERG Å NEIBERG!!!!

Kommentarer:

Ida

Ja men det fick jag ju!! Sorry, glömde...haha



Tack själv! hoho =)

2008-12-30 kl. 09:40:46
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0