Sovmorgon!

2008-08-22 kl. 11:01:19
Ja min kära man får sovmorgon i dag.... Han ligger å snarkar för fulla muggar där inne... Själv gick jag upp kl 08.00.. Pumpa ut 300 ml tutt mjölk, gav min lilla prins mat, bytte blöja 2 gånger på typ 20 min då han sket ner sig... Fick nya fina kläder på sig å så släpa jag ut barnvagnen å råttan på promenad... Kim vart så nöjd när vi gick på prommis så han tvär slockna...

Så nu ligger han å sover i sin säng...

Vad händer i dag då??? Hmmmmm kanske ska ner på stan å titta lite eller nåt... Man kan ju inte åka till Trosa å hälsa på för mamma är tvär förkyld å benis med.. SEn ringde Annica å sa att Theo är jätte förkyld så dom kunde inte komma i dag...  Tråkigt..

Gud vad jag är törstig hela tiden.... Jätte jobbigt.. Å så får jag magknip varje gång jag äter med... Inte heller kul... När ska man få må bra....

Å så har mitt avslag börjat... Fan... jag som trodde jag skulle slippa det eftersom det inte vart nåt på 2 v... Men så började det i går.... Man känner sig inte fräsch direkt... blääääää....

Å en sak till som är jobbigt det är att det ser ut som om jag inte kommer att få några pengar denna månad... Dom har inte tittat på begäran än om mamma penning... Jävla försäkringskassan... Vad fan tror dom att man är gjord av pengar eller.... I bland fattar jag mig inte på sverige.. Vi som ska vara ett topp land å bla bla bla.... Så ska det ta 2 månader för att få ett ärende behandlat.... Det är ju kul att inte kunna betala sina räkningar... vad fan ska man göra???

Ne nu muttrar min lilla butter kaka där inne i sängen... ska gå å gosa med min bebis nu....

puss på er.....


Kommentarer:

Titti

Grattis till lille Kim! (om inte Jealle redan grattat från mig)

Glöm inte bort att dricika mycket vatten när du ammar/pumpar! ;-)

Kram.

2008-08-23 kl. 15:55:26

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0