Skrik Bäbis!!

2008-08-29 kl. 14:26:18
Ja i går kväll var inget bra... Min lilla fis bara skrek å skrek å skrek.... Till slut somna han av utmattning... tror jag...

Han fick sova i famn hela natten... Han var lite kinkig i går kan man säga.. Men nu på dag tid så är man så snäll så... å sover å sover å sover... Hmmm om han ändå kunde prata så man vet vad som är fel... Men så är det med små bäbisar...

Kommer att få många sådana nätter till... *pjuhhh* Men det konstiga är att hade det varit någon annans barn hade man ju fått spunk... Men nu stör inte skriket en på nå sätt när det är ens egna lilla fis som skriker... Konstigt det där...

Fan nu är verkligen hösten här... Det är ju riktigt skit väder. mörkt å jävligt är det med... fyyy å burrrrr..!!!

Ska till ikea å köpa lite ramar i dag... jihoooo... har ju så mkt kort att rama in nu....

Men först ska jag äta lunch... skabetti med köttfärs sås som benis sa när han var liten.... (spagetti)

Ja å den lilla fis ungen är ju på ibiza nu... Fy vad orättvist säger jag bara... en annan regnar bort här hemma å han ligger på plajan å har det bra... äter säkert melon å en massa glass... badar i poolen... hmmmmmm!!! *grrr*


Resultatet från fotografen.... Var jag tvungen å ha världens största finne på hakan...

Ser ut som en vårta.... ha ha....

Kommentarer:

Titti

Vilket fint kort på er! :-)

2008-08-30 kl. 15:29:10
Ida

oj vilket fint kort!! Verkligen lyckat =)

2008-08-30 kl. 21:04:06
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0