Så underbart!

2008-08-20 kl. 11:09:39
Ja att vara mamma är ju så underbart... Att man kan älska någon så villkorslöst mkt är för mig helt ofattbart...

Att få blivit mamma är det bästa som hänt mig.. Min familj är så underbar. Kommer aldrig att överge min son på något sätt.. jag kommer alltid att finnas här för honom oavsett vad som händer i livet oavsett hur tungt och jobbigt det kan vara.. oavsett sömnlösa nätter så är han värd allt å så mkt mer..

Jag saknar han bara jag går å duschar eller som nu sitter framför datan... ;)

Så hur mår jag då.. jo börjar bli bättre.. Snittet läker mer å mer.. går rakare med ryggen nu å kan ligga på ena sidan i sängen iaf.. kan gå lite längre promender utan att jag börjar grina av smärtan.. Nu är det bara det rygg onda som är värst... Har ju gått kut ryggat ett tag så nu när man ska räta på ryggen så gör det ont...

Har ju så mkt att berätta men känner att jag inte riktigt har tid att plottra ner allt... ska ta en dusch nu å sen åka till elgiganten... köpte en fotoskrivare i går en sån där som plastar in korten oxå men så hade dom slut på färgen å korten till skrivaren.. Dom skulle få in det i dag så ska åka ner å köpa det..

Här komme rlite kort på min underbara Kim...


Ny kläckt....



På BB



På väg hem från BB (ÄNTLIGEN)



Äntligen hemma.....



Sova i vagnen är en favorit....



Och sova med pappa är myyyysigt!!!!!



Att bada var sååå skönt....



LITEN TUFF Å SMART, FÖDD DJURGÅRDARE!!!!

Kommentarer:

Ida

Åååååååh vilka fina bilder!!! Han är ju så bedårande söt!!! Vill gosa mer med honom, när han är vaken lite mer ;) hihi



Love you!

2008-08-20 kl. 21:14:35
URL: http://idlur.blogg.se/
MangeBange

Fina bilder, låter som allt går bra, synd bara på sista bilden där, stackarn kommer ju bli mobbad hela livet om du slänger på han sånt skit...

2008-08-20 kl. 21:21:48
URL: http://mangelof.blogg.se/
Anonym

Kan ju inte lämna tårta när inte jag är där heller!!

Vi kanske kan komma förbi senare i dag, eller imorgon, annars i nästa vecka något...

2008-08-21 kl. 11:57:24
cattis

ÅÅ en sån liten sötfis!!! Jag vill oxå ha en sån ;)

2008-08-21 kl. 17:14:44

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0