på BB

2008-08-09 kl. 18:26:10

Japp jag är kvar på BB.. Ida fis kom förbi med sina bärbara data med trådlöst internet!! Så snällt.. kan mna ligga här å surfa medans mikn prins sussar... För det är det enda han gör... han är som mig... en sömntuta..

Att Kim kom till världen är nog det bästa som hänt mig... Är så underbart.. kan man verkligen älska någon så här mkt..?? Helt ofattbart...

Så fort jag kommit hem ska jag lägga bilder på Lill Kimpa....

Ska surfa vidare nu... Puss på er alla å stort tack till alla som önskat oss all lycka...


Kommentarer:

tarja malmström

Hej på er lyckliga föräldrar, HAN ÄR JU FÖR GOOOO.Har ju fått pussa på lilleman. HAN ÄR JU SÅ LIK SIN MAMMA NÄR HON VAR NYFÖDD...Herregud så likt..

2008-08-09 kl. 21:49:09
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Emelinda

Grattis grattis grattis!! Har allt redan sett bilder på honom i Ida's blogg. Sicken sötnöt :D Ta hand om er. Kram

2008-08-13 kl. 15:43:12
URL: http://emelinda.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0