Kräftor!

2008-08-06 kl. 22:24:10
Har smällt i mig tt paket kräftor alldeles själv... Mumms... vill ha ett till paket.... haha..

Min kära man skulle bara i väg å köpa margarin men kom hem med ett paket kräftor till mig.. Så gulligt av honom.. Han vet hur mkt jag älskar kräftor å att jag tjatat om det i 1 v nu.. =)

Köpt ny mobil har jag gjort i dag... Äntligen... Så sitter man å leker med en... hehe.. Gjorde sista rundan på stan i dag innan bebis ankommst.. Köpte nya skor för 50 kr på din sko, 1 amnings bh. Fick en ny handväska av min babe.

Vi fika på tidermans som vanligt.. Å köpte gris fötter till råttan... Så han har lite gott nu när vi är på BB å han hos gamm matte å gamm husse...

Ja i morgon kl 09.00 är det inskrivning på förlossningen.. Då får vi reda på vilken tid jag ska snittas.. Det ska tas lite prover å pratas en del.... sen får vi åka hem.. Då åker vi ner till trosa å lämnar av råttis å så tänkte jag hälsa på farmor en sväng... Åka förbi ida å hämta upp tutt pumpen... Säga hejdå till dom för de sticker ju till turkiet på lördag å solar å badar å har det bra...

Min råtta ligger å snarkar å drömmer nedanför mina fossingar... Å gud vad jag kommer sakna han när jag är borta!!

Klarar mig inte utan min råtta... varför kan inte han få vara med på BB... Å så fick  veta att dom vill att man stannar 3-5 dagar på BB när man snittats... bjuju säger jag.. aldrig.. jag ska hem... en om man inte får familje rum så måste pappan åka hem kl 21.00... bjuhu... glöm det... min stoff ska vara där ¨så länge jag är där...

Känner bara just nu att det är jobbigt med BB för dom är så otrevliga tycker jag.. Ne får stå på mig... Dom kan ju inte hålla en kvar mot ens vilja....

Nu blir det soffan å zappa framför tvn....

Om 34 timmar är jag mamma..... nervööösssss!!!!

Kommentarer:

Ida

Snart smäller det!!! WIIIEE!!!!!! =)=)=)=)

Åh =)

2008-08-07 kl. 08:50:49
URL: http://idlur.blogg.se/
Emelinda's blogg

Oh jävlar, ett helt paket själv :P Fasen va gottis :D



Lycka till imorgon nu!!

2008-08-07 kl. 15:28:07
URL: http://emelinda.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0