Kopiera

2008-08-28 kl. 17:21:56
Ja jag gör väl som ida då... Kopierar....

1. Din mobiltelefon: Ericsson w8090i

2. Din äkta hälft: Kristoffer Nyberg

3. Ditt hår: Zaggigt

6. Det bästa du vet: Sov morgon

7. Din dröm inatt: Att jag å mats edling skulle gifta oss

8. Din dröm/ditt mål: Egen hund butik

9. Rummet du är i: Matsals rummet

10. Din hobby: Hundar

11. Din skräck: att hamna i ett rum med ormar

12. Vill du vara om 6 år: Hus ägare

13. Var du igår kväll: Hemma framför tv:n

14. Vad du inte är: Snygg

15. En sak du önskar dig: Ett guld häng smycke med bokstaven K

16. Var du växte upp: Järna/Trosa

17. Det sista du gjorde: Va på toa

18. Dina kläder: vit tröja å svarta leggins

19. Din TV: Plasma 42 tum

20. Ditt husdjur: Råttan

21. Ditt humör: sådär bra

22. Saknar du någon: Ja

23. Din bil: passat combi

24. Något du inte har på dig: lång kalsonger

25. Favoritaffär: H,M

26. Din sommar: Så jävla gravid

27. Älskar någon: Men självklart..

28. Favoritfärg: svart,röd,turkos

29. När skrattade du senast: alldeles nyss

30. När grät du senast: Hm varje dag typ när jag gosar med min fis unge...


Ne nu ska jag ner å köpa en BH,..............


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0