BVC

2008-08-25 kl. 16:19:21

JA DÅ HAR MIN PRINS VART PÅ SITT FÖRSTA BVC BESÖK!!

å han va så duktig min prins... Han har växt från 49 cm vid födseln till 52,2 cm... Inte undra på att han växt ur sina 50 boddisar... Å så har han gått upp från 3920 gram till 4345 gram... Hna äter duktigt min sötnöt... Det är bra att han går uppåt eftersom han gick ner i vikt vid födseln från 4120 till 3820.. Så jag å bvc tanten är nöjda... =)

Nu ska det ätas kyckling å sen vankas det prommis med råttan....

Stoffe tänkte sticka ut å springa sen... Han är rädd att han kommer tappa flåset nu när han är ledig... ha ha...

ja jag längtar tills jag kan börja träna... Vill bli av med denna bebis mage... Nu kommer det tunga... att gå ner allt... Fast har gått ner 7 kg iaf... så det känns ju bra... Fast har 7 kg till att gå ner... Minst iaf......


Ne nu ska ätas....


Kommentarer:

Titti

Alla bebisar går ned i vikt dom första dagarna....

2008-08-25 kl. 17:37:57

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0